Z6_HQ8A1O82KORV80QC7UVVH728Q6
Z7_PPGAHG8009KI40QHSUDNO75VP2
Z7_HQ8A1O82KORV80QC7UVVH724I7

Administrative Services

Уважаеми дами и господa,

 

В тази рубрика могат да бъдат намерени административните услуги, предоставяни от Агенция "Митници".


Административните услуги са описани в отделни процедури, които съдържат информация относно:

Наименование на административната услуга;

        - Правно основание;

        - Обща характеристика;

        - Процедура по извършване на административната услуга;

        - Образци и формуляри.

 

Агенция „Митници“ предоставя 55 бр. административни услуги. Административните услуги на Агенция "Митници" можете да видите и в  Административния регистър, поддържан от Министерски съвет чрез Интегрираната информационна система на държавната администрация, на адрес: https://iisda.government.bg/adm_services/services/from_central_administrations?search=1&subSectionId=199, и на интернет страницата на Агенцията в секция Административни услуги:

  • Електронните административни услуги -  услугата се предоставя чрез линк, който препраща към съответната услуга, публикувана на Портала за предоставяне на електронни административни услуги на Министерство на електронното управление
  • за Административните услуги, предоставяни на хартиен носител – описание на реда за получаване на услугата можете да видите чрез подсекция „Административни услуги на хартиен носител“.

Подлежащите на вписвания обстоятелства, свързани с административните услуги, предоставяни от  Агенция „Митници“,  и последвалите промени в тях, се актуализират своевременно.

Заявяването по електронен път на ЕАУ, предоставяни от АМ, е осигурено чрез:

          — Единна точка за достъп до електронните административни услуги, предоставяни от Агенция „Митници“, на адреси: 

https://customs.bg/wps/portal/agency/administrative-services/administrative-services-egov

https://ep.customs.bg/eportal/.

            — Система за сигурно електронно връчване (ССЕВ), поддържана от Министерство на електронното управление, в съответствие с Регламент (ЕС) № 910/2014 на Европейския парламент и на Съвета за електронната идентификация и удостоверителните услуги при електронни транзакции на вътрешния пазар, за ЕАУ, за които не е необходимо попълване на електронна форма, предоставяна чрез самата услуга на е-Портала на Агенция "Митници".

         — Delovodstvo@customs.bg - за ЕАУ, за които е компетентен директорът на АМ, и е-адреси на ТД, за ЕАУ, за които е компетентен директорът на ТД.

Средството за електронна идентификация е валиден квалифициран електронен подпис, съгласно изискванията на Регламент (ЕС) № 910/2014 на Европейския парламент и на Съвета от 23 юли 2014 година относно електронната идентификация и удостоверителните услуги при електронни трансакции на вътрешния пазар и за отмяна на Директива 1999/93/ЕО и Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги.


Административните услуги, които се предоставят на хартиен носител, могат да се заявят чрез звената за административно обслужване:

– в Централно митническо управление (за административните услуги, за които компетентен е директорът на Агенция "Митници") и

— в териториалните дирекции (за административните услуги, за които компетентен е директорът на съответната териториална дирекция), както и

— чрез лицензиран пощенски оператор, ако това е отбелязано в процедурата по предоставянето им.

     

Информация относно изискванията за валидност на документи, издадени от чужда държава и предназначени за ползване в Република България.

   

Други относими документи 

 

Тарифа за таксите, които се събират от Агенция "Митници" по чл.12 от Закона за митниците

  

Документи на хартиен носител, издавани от Агенция „Митници“, за които е налице законово основание

 

Ще се радваме да споделите Вашето мнение за административното обслужване в Агенция "Митници" чрез нашата онлайн анкета

 

Годишни доклади за оценка на удовлетвореността на потребителите относно административното обслужване в Агенция „Митници“

Съгласно чл. 24, ал. 8 от Наредба за административното обслужване, всяка година до 1 април администрациите изготвят годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите за предходната календарна година, който се публикува на интернет страницата на съответната администрация. Нормата е в сила от 2020 г.

  

Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите относно административното обслужване в Агенция Митници - 2024 г. 

  

Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите относно административното обслужване в Агенция Митници - 2023 г.

 

Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите относно административното обслужване в Агенция Митници - 2022 г.

 

Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите относно административното обслужване в Агенция Митници - 2021 г.

 

Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите относно администативното обслужване в Агенция Митници - 2020 г.

 

Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите относно административното обслужване в Агенция „Митници“ – 2019 г.

 

Publish date: 07.11.2018 10:39
Last updated: 18.11.2022 01:39