Web Content Viewer
ActionsКонтакти
Уважаеми потребители на официалната интернет страница на Агенция "Митници", в случай, че имате въпроси, свързани с дейността на митническата администрация, свържете се с нас.
Контакти с териториалните дирекции на Агенция "Митници"
За контакти с териториалните дирекции на Агенция "Митници", митническите бюра, пунктове и офиси на вътрешни граници моля посетете Контакти на Териториални дирекции
Контакти с Централно митническо управление
Телефонна централа - телефонист на Агенция "Митници" в централата на Министерство на финансите - 02/9859 1
София 1202, ул."Георги С. Раковски" 47
работно време: 9:00-17:30 часа
За проверка на статус на входиран документ или информация за административни услуги, моля да се свържете с:
отдел "Административно обслужване": 02/ 9859 45 28; 02/ 9859 4113, факс 02/9859 40 66;
E-mail: delovodstvo@customs.bg
работно време: 9:00-17:30 часа
За контакти с Пресцентър (само за представители на медиите):
02/9859 4210;
E-mail: pr@customs.bg
Заявления по ЗДОИ
отдел "Административно обслужване"
София 1202, ул."Георги С. Раковски" 47
работно време: 9:00-17:30 часа
E-mail: delovodstvo@customs.bg
Кореспонденция по съдебни дела
Във връзка с промени в Гражданския процесуален кодекс ( ДВ брой 110 от 29.12.2020 г., влизащи в сила от 30 юни 2021 г.), за Агенция „Митници“, връчването на съдебни призовки, книжа и документи по дела, по които страна е Агенция „Митници“, директорът на Агенция „Митници“ и териториалните дирекции на Агенцията, следва да се извършва на електронен адрес: delovodstvo@customs.bg, по реда на чл. 38, ал. 2, т. 2 във връзка с чл. 52, ал. 2 от ГПК, посредством Системата за сигурно електронно връчване към Държавната агенция „Електронно управление“.
Информационни системи
За инциденти в работата на информационните системи или услуги на Агенция "Митници", моля регистрирайте заявка в Сървис Деск на Агенция "Митници" по един от следните канали:
- Kато регистриран потребител на https://servicedesk.customs.bg
- На единния e-mail адрес: ServiceDesk@customs.bg
Заявките се обработват в дните работни дни от 09:00 ч. до 17:30 ч.
Административно обслужване в контекста на Covid-19
Във връзка с мерките за предотвратяване на разпространението на Covid-19 и други респираторни заболявания Агенция „Митници“ изпълнява заповедите и препоръките на Министерство на здравеопазването.
Осигурено е обслужване на граждани и икономически оператори във всички офиси на Агенцията с обичайното работно време. При посещение на сграда на Агенция „Митници“ молим да спазвате актуалните към момента препоръки за дезинфекция и отстояние, както и препоръчваме да използвате маска, ако се налага да изчакате заедно с други клиенти.
Препоръчваме също така да се възползвате от електронните административни услуги на Агенция „Митници“.
Информация за регистрацията в и работа с информационните системи на Агенция „Митници“ можете да намерите на Е-Портала на Агенция „Митници“.
- ${title}${badge}