Полезни координати

Как да получа информация за пратка?

Сътваме Ви при всеки възникнал проблем или въпрос, свързан с Вашата пратка, да се обръщате към нейния доставчик  - куриер или пощенска служба, тъй като именно той може и трябва да предоставя информация за дадена пратка, включително по номер за проследяване.

 

Български пощи ЕАД

Инфомация за пощенски пратки можете да получите от  Български пощи ЕАД  - вижте списъка на Пощенските станции, предлагащи услугата Митническо обслужване.

Новият адрес за София за обработка на пощенски пратки, изискващи митническо оформяне, е Български разменно-сортировъчен център, ул. „Челопешко шосе“ №31. Можете да се свържете с БРСЦ на телефон  +359 2 892 26 66  и чрез електронна поща customs@bgpost.bg (контакти на Български пощи ЕАД)

Информация за услугата за косвено митническо представителство на Български пощи ЕАД можете да видите на интернет страницата на Български пощи ЕАД -Пощенски услуги/Митническо обслужване

Жалба за забавена пратката или начислени суми за получаване, можете да изпратите на електронната поща на "Български пощи"ЕАД -  info@bgpost.bg