Web Content Viewer
Как да получа информация за пратка?
Сътваме Ви при всеки възникнал проблем или въпрос, свързан с Вашата пратка, да се обръщате към нейния доставчик - куриер или пощенска служба, тъй като именно той може и трябва да предоставя информация за дадена пратка, включително по номер за проследяване.
Български пощи ЕАД
Инфомация за пощенски пратки можете да получите от Български пощи ЕАД - вижте списъка на Пощенските станции, предлагащи услугата Митническо обслужване.
Новият адрес за София за обработка на пощенски пратки, изискващи митническо оформяне, е Български разменно-сортировъчен център, ул. „Челопешко шосе“ №31. Можете да се свържете с БРСЦ на телефон +359 2 892 26 66 и тук (контакти на Български пощи ЕАД)
Информация за услугата за косвено митническо представителство на Български пощи ЕАД можете да видите на интернет страницата на Български пощи ЕАД -Пощенски услуги/Митническо обслужване
Жалба за забавена пратката или начислени суми за получаване, можете да изпратите на електронната поща на "Български пощи"ЕАД - info@bgpost.bg
- ${title}${badge}